Köp av reklamplats

Vi har färdiga sponsorpaket, men skräddarsyr självklart även sponsoravtal för att det ska bli så bra som möjligt för våra partners.
Kontakta oss för vidare diskussion!

Till alla sponsorpaket tillkommer kostnad för skylt som sponsorerna bekostar själv.

Stor sponsor: 50 000 kr/år

se er skylt.  Det finns endast sex platser.

·       Er logga kommer finnas på vår hemsida.

·       Synliga i cafeterian med bordsreklam och/eller eget reklammaterial.

·       Exponering i föreningens sociala medier

Stora stallpaketet: förbrukningsvaror till ett värde av 50 000 kr (exempelvis spån eller hö)

·       Möjlighet att sätta upp en stor reklamskylt (xx*xxcm) på fasaden till vårt stora ridhus, alla som kommer till oss kommer se er skylt.  Det finns endast sex platser.

·       Er logga kommer finnas på vår hemsida.

·       Synliga i cafeterian med bordsreklam och/eller eget reklammaterial.

·       Exponering i föreningens sociala medier

Mellansponsor 30000 kr/år

·       Möjlighet att sätta upp en reklamskylt (xx*xxcm) på fasaden till vårt stora ridhus, alla som kommer till oss kommer se er skylt.  Det finns xxx platser.

Liten sponsor 1000 kr/år

·       Möjlighet att köpa en skylt med sitt namn/företagslogotyp (xx*xxcm) som sitter i vår entre till ridhus/cafeteria.

Sponsra vår Tävlingsverksamhet

Vi storsatsar på vår tävlingsverksamhet med fler och större tävlingshelger än tidigare. Vårt mål är att sätta Borlänge och vår fantastiska arena på kartan som en självklar destination för hästsport i Dalarna.

·       Klassponsor

·       Tävlingshinder

·       Priser

·       Huvudsponsor vid tävling

·       Vepa vid staket

Andra sätt att sponsra vår verksamhet är genom bidrag till riktade ändamål

·       Medel till inköp av häst/ponny där hästen/ponnyn döps efter företagets namn.

·       Medel till inköp av utrustning såsom sadel, ridhjälmar & annan utrustning.

·       Medel till inköp av hinder till hoppning där hindret får företagets namn.

·       Företaget kan även sponsra en utvald tävlingsryttare/grupp/lag.

·       Fodersponsor där skylt på sponsor finns vid hästen.

Kom gärna med egna förslag så hittar vi något som passar Er.

Pris och info från offert.

Vi är öppna för att hitta samarbeten där ni som sponsor kan utnyttja våra lokaler samt hästar från allt från personalaktiviteter till att ni hyr in er i våra lokaler för presentation av era produkter och kundevent.

För att beställa ett sponsorpaket och teckna sponsoravtal

Skicka ett mail till .. och uppge vilket sponsorpaket ditt företag vill köpa. Uppge fakturaadress och en kontaktperson. Borlänge ridsportklubb kommer sedan att skicka avtalsförslag för undertecknande: BRsk skickar sedan faktura för det sponsorpaket och beställts, samt verkställer avtalad marknadsföring.

Sponsoravtalet löper på tills någon av parterna säger upp avtalet. Fakturering sker en gång per år.

Kontakta oss för mer information!

Anna-Lena Hannus Holmberg

Tel: