Klubbkläder

Klubbkläder och hur man beställer det kommer att uppdateras med den nya logotypen & klubbnamnet. Så vänta med att beställa klubbkläder! 😃

Beställ klubbkläder på HÖÖKS i Borlänge. Gå in i butiken, prova ut, beställa, betala.

Kläder finns i barn-, dam- och herrmodell, se lista nedan.

Våra klubbkläder ska vara marinblå med vit brodyr (undantaget herrjackan som är svart).

OBS! Att "damjackan" i softshell även fungerar som Unisexmodell.

Borlänge ridklubb har 20 % rabatt på kläderna. Avgifter för brodyr tillkommer, se priser nedan. Leveranstiden för brodyr är 1-2 veckor.

Bröstbrodyr, BRK logga: 69 kr

Ryggbrodyr, text BORLÄNGE RIDKLUBB 179 kr (texten görs i stil nummer 8)

BARNKLÄDER

CRW Carmen lättviktsjacka - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst. Till och med storlek 146 broderas Hööks på höger bröst, större storlekar har Hööks-loggan på höger överarm.

CRW Classic softshell jacka - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst. Till och med storlek 146 broderas Hööks på höger bröst, större storlekar har Hööks-loggan på höger överarm.

CRW Miranda väst - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst, Hööks på höger bröst.

CRW Classic fleecetröja  - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst. Till och med storlek 146 broderas Hööks på höger bröst, större storlekar har Hööks-loggan på höger överarm.

CRW Classic Piké - Broderas med BRK-loggan på vänster bröst. Till och med storlek 146 broderas Hööks på höger bröst, större storlekar har Hööks-loggan på höger överarm.

DAMKLÄDER

CRW Carmen lättviktsjacka - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst, Hööks på höger överarm

CRW Classic softshell jacka - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK loggan på vänster bröst, Hööks på höger överarm. Fungerar även som unisexmodell!

CRW Classic väst - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst, Hööks på höger bröst

CRW Miranda väst - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK loggan på vänster bröst, Hööks på höger bröst

CRW Classic fleecetröja  - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK loggan på vänster bröst, Hööks på höger överarm

CRW Classic Piké - Broderas med BRK loggan på vänster bröst  och Hööks på höger arm

HERRKLÄDER

CRW Classic Piké - Broderas med BRK-loggan på vänster bröst  och Hööks på höger arm

CRW Classic softshell jacka - Broderas med BORLÄNGE RIDKLUBB på ryggen och BRK-loggan på vänster bröst, Hööks på höger överarm. Denna är svart, men vill man ha blå rekommenderas att prova "damjackan" som även ska fungera som unisexmodell.